meh meh :)

Saturday, February 12, 2011

penyakit W!

serious i didn't understand why people nowadays suke sangat tambah huruf W kalau boleh pada setiap perkataan.

contoh macam ni:

"awak, kitew tak sukew lew kawan dengan awak" - kau boleh paham tak?

tak pun

" napew kitew rasew nak marah jew ni?" - serious aku rase nak lempang manje-manje dengan orang macam ni.

kau orang boleh tak jangan suka sangat taip perkataan macam itu?
buat aku nak marah jeww ade lah.-tengok aku pun dah nak tercakap macam tu dah.huhu

tak payah lah nak tambah-tambah W dekat setiap perkataan kalau boleh.
sebab kau macam menambah ejaan yang tak perlu ditambah.
sebab itu kadang-kadang kalau hantar mesej dekat orang boleh sampai 2-3 page.
sebabnye kau orang suke sangat tambah W.
baik kurangkan,boleh jimat page kan?

penyakit W ni selalunya terjadi bila budak-budak baru nak up!
ishh tak paham lah aku.maybe dah trend sekarang ni kan?

dekat facebook, haa memang banyak je aku tengok.geli geleman aku nak bace.
tapi ade jugak dekat belog aku tengok orang tulis perkataan macam ni.
nak bace pun terbelit-belit lidah aku.
aduihhh tolong lah ekk?

bye!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails