meh meh :)

Thursday, December 30, 2010

macam-macam adeeeeee..kau ade?*tetibeee ep 2


hamboi-hamboi tak sampai 10 minit kau update baru ye?
nak tunjuk hebat ke ehh bukan-bukan saje nak test power.engkau ade?*tetibe

bukan apelah,dah lame tak update belog amek kau terus
aku update sehari sampai 2 walaupun setengah jam pun belum cecah lagi
terer ke tak terer aku punye kesah..ade aku kesah?
ehhh merepek pulak..

ni gambar bawah ni pulak time aku balik kampung tercinta minta
dekat TAPAH ROAD, PERAK
sape sini ade orang perak?
takde?okay jangan tengok kak limah!
kuangkuangkuang

kengkadang tengok sedara mara cakap perak best gila kott
macam-macam adoooo..kau ade?haaa takde kan?huhu
aku balik kampung ari sabtu haritu..
opah ade buat kenduri..selamat pakai catering
idok penatnye teman nak kupas bawang semua kan? (cakap jela malas!)
catering yang opah aku amek ni sedap gileee!
siape makan boleh jadi gilaaaa!
hebat tak? haha

ok lah,membebel panjang pun tiada gunanye (sumpah skema!),marilah bersurai!
:)


romantik tak?huahuahua

peluk gitu..uolsssss jangan jeles :)

i lah jantan hottt *ehhhh bukan jantan laa

opie, a.k.a mr. tapir
ni lah opie my bro.amboi opie,glemer you masuk belog hamis jalikha

sayelah wanita melayu terakhir..muntahlah..muntahlah..AHAHAHAHAH

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails