meh meh :)

Tuesday, December 28, 2010

macam-macam adeeeeee..kau ade?*tetibeee


salam!

ya allah, lame gilaaa aku tak update belog nih..
biaselah kate mak datin,tu yang busy nokss!
bukan busy jual pompuan,ehh memang bukan pong!
tapi busy keje dengan mak sendiri paham-paham jela :)

ni nak cerita cikit pasal cuti ni aku buat ape je
selain dari tolong mak aku (banyak pahala aku)

first sekali cuti ni seyes aku banyak kua!
dengan family ade,kawan ade,bf tidak ku lupa..ewaahhhh!

pic bawah ni time aku ikut angah aku pegi kenduri kawen kawan die..
sajelah aku ikut..beselah aku kan bibik sementara.
so,terpakselah ikut..
hikhikhik

poning eden nak layan anak buah yang sememangnye gila kamera
macam acu die..macam-macam posing ade
tapi cikit jela aku tempek dekat sini..
huhu
dah lah,layan jela ekkk
:)





No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails