meh meh :)

Wednesday, January 12, 2011

best ke jadi blogger famous amous nih?

fuh!lame tak hupdate belog.selamat tak bersawang belog aku ni kan?hihi

okay, hari ni nak cakap cikit pasal "BEST KE JADI BLOGGER FAMOUS NIH?"
yela sebab saye tak famous tu yang boleh buat entry ni *tak memasal pulak ekk*haha
ehhh mestilah best kan sebab yela rase macam ehh ehh aku artis ke nih sebab ade
orang tegur semua kan?
tapi dalam rase famous amous glamour gitu,ade jugak keburukannya kan?
mehh saye bagitau advantages and disadvantages die :)


KELEBIHAN

1. rase famous macam artis pulak siap orang nak tangkap gambar semua ehhh ehh tetibe je rase macam "WOW!aku lah artis terbaru sekarang!kau ade?takdeeeeeeeee..huhuhuhu

2. mesti tiaptiap entry kau,orang akan siap komen sampai ribu raban lagi kan?time tu lah rase macam MENTERI kejap kan?iyo dokk?yela kena reply komen orang.kang tak komen.orang cakap ape pulak kan?

3. pastu follower kau sampai riburaban gila gempak rase nak nanges sebab terharu!

4. dah ramai follower, mestilah nuffnang and traffic kau pongg meningkat dan kau melonjak kegirangan pastu boleh gune duit tu buat pergi HAJI kan?huahuahua

5. pastu sane sini orang orang akan sebok cerita pasal kau punye belog!wowwwww!

6. bila kau dah famous, mesti jadi mentor or idola dekat semua orang lagi-lagi kau tuh fashionista berjaya! (pastikan kau dah cukup amalan la.hahahah)


dah, aku dah tak tau dah kelebihan die ape..meh tengok disadvantages die puloksss!


DISADVANTGES

1. bila kau dah famous, mesti ade orang yang benci kau lagi-lagi kau asyik keje nak cerita benda yang mampu buat orang annoying gile! lagi-lagi bila kau post pasal kehebatan kau je 24 jam!

2. bila kau jadi blogger famous, time orang benci kau..kompem-kompem la dorang komen cakap benda yang mampu buat kau takleh belajar makan mandi semua.dah orang benci kau,kompem kau kena maki je!haaa itu mampu buat kau hangin 24 jam!

3. bila dah cantik, gambar kau akan dirembat orang dan boleh disantau!HAHAHAH.tapi aku ade tengok kebanyakan blogger cantik molek,mesti gambar kena curik then dorang bukan FB baru gune muka dorang yang molek-molek ni untuk buat niat jahat dorang tuh.bahayeeeee!

4. pastu stalker kau makin hari makin ramai.yelah semua dok sebok nak tau pasal kau je!

5. pastu bila dah jadi famous, kau kena jaga perangai jangan jadi haremmmm sangat lah! kang tak memasal kena kutuk jeeeeee.huhu

haaa tu jelah yang aku tau setakat ni..ade lagi nanti aku tambah ye...


p/s: aku dah cukup okay dah macam ni.tak perlu famous sebab nanti memakan diri..
okay chowwww!


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails