meh meh :)

Friday, January 21, 2011

holaaaa

hai hai korang..
malas gilee nak update belog tau?

bukan ape,macam-macam masalah!
1st takde story nak cerita ;)
then isnin aritu aku sakit masuk hospital la kejap sebab migrain!
yes migrain aku sangat teruk sampai sebelah mata tak nampak!
kau ade?? haha
thanks yee kengkawan sebab jage aku semua!
ohhhh terharu tauuuuu! hehe
korang jangan memain, sebab aku kene masuk air suku jee!
patut 1 botol tapi aku ni haaa asyik panggil dokter nak balik nak balik je memanjang
lame-lame doktor nyirap kasi aku balik terus!
bagusss tak? haha tolong la jangan ikut macam aku ni haaa!
hahaha

haaa ni nak bagitau korang ni, i dah dapat anak buah lagi!
bertambah laa lagi sorang..so, total sekarang dah ade 5 okay anak buah!
berderet semua pompuan! kau ade? haha
abg no.3 dah dapat baby girl and name die NUR ZAHRA AMANI!
comel sangat! lahir, berat die 3.4 kg kauuu!dobab tak dobab lah kan?huhu
pic tak sempat nak upload.nanti saye upload k?

okay la babai (kontot je entry takleh blahhh!)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails